آیا میدانید افرادی که با صدای بسیار بلند می خندد باعث می شوند که ...

خندیدن با صدای بلند مسری است
گروهی از دانشمندان آمریکایی در تحقیقات خود کشف کردند که خندیدن با دهان باز و صدای بلند موجب می شود که خنده مسری شود.
آیا تاکنون فکر کرده اید که چرا صدای خندیدن افرادی را که با دهان باز می خندند دوست داریم؟
اکنون محققان دانشگاه ایالتی جورجیا به سرپرستی مایکل اورن در بررسی های خود دریافتند که خندیدن تنها زمانی مسری می شود که با دهان باز و همراه با صدای قهقه همراه باشد و زمانی که خنده بی صدا و با دهان بسته باشد چندان تاثیرگذار نیست.


آیا لب هایتان خشك می شوند و ترک می خورند!

 لب‌ها به عنوان عضو پرخون بدن دارای پوستی نازك و حساس هستند كه تماس و مواجهه مداوم با نور خورشید، گرما وسرما، لوازم آرایشی و عوامل زیانبار محیطی و حتی بیماری‌های تب‌دار داخلی آن را مستعد خشكی و ترك‌خوردگی می‌كند بنابراین وقتی رطوبت در لب‌های شما كاهش یابد، خشكی و در ادامه ترك و شكاف همراه با درد و خونریزی در آن آشكار می‌شود.

شاید به همین علت باشد كه اولین آثار تب و اسهال در كودكان در لب‌های خشك و چروكیده آنها پزشكان و والدین را به این نكته هدایت می‌كند، آب و مایعات نیاز اول كودك بیمار است.





چرا بعد از اپیلاسیون بعضی‌ها جوش می‌زنند؟

دلیل جوش زدن پس از اپیلاسیون چیست؟ این، سوال رایجی است و در پاسخ باید گفت که گروهی زمینه ارثی دارند و در گروه دیگری هم دستکاری‌های اضافی یا نوع تغذیه یا استفاده از برخی داروها می‌توانند موجب جوش‌‌زدن پس از اپیلاسیون شوند….


چرا بعد از اپیلاسیون بعضی‌ها جوش می‌زنند؟
در واقع، هر فردی باید خودش تجربه کند و ببیند که کدام یک از روش‌های اپیلاسیون، کمترین جوش را در بدن او ایجاد می‌کنند؛ یعنی نمی‌توان به همه خانم‌ها یک دستور کلی داد.

چقدر تخم‌مرغ بخوریم؟


اگر شما فرد سالمی هستید، یعنی بیمار‌ی‌ متابولیکی یا اختلال خاصی مانند بالا بودن کلسترول خون را ندارید و نگرنی از بابت افزایش چربی خون ندارید، می‌توانید با خیال آسوده 4 تا 5 عدد تخم‌مرغ در هفته مصرف کنید.
تخم‌مرغ بهتر است به‌ صورت آب‌پز مصرف شود تا نیمرو.
برای کودکان و خانم های باردار ، البته باز هم به شرط سالم بودن، همان تعداد ذکر شده بلامانع است.
 

بدترين جا براي نگهداري باقي‌مانده غذا



بدترين محل براي گذاشتن باقيمانده غذا يخچال است. قرار دادن يک ظرف بزرگ غذاي داغ به‌طور مستقيم در يخچال روش مناسبي براي سرد کردن غذا و پيشگيري از مسموميت غذايي نيست. 


10 پيشنهاد ويژه براي تقويت مغز



۱/ کاری انجام دهید
دانشمندان بر این باورند که نرمش های هوازی منظم می تواند ساده ترین و مهم ترین راه برای سلامتی طولانی مدت مغز باشد. در حالی که قلب و ششها واکنشی سریع نسبت به دویدن بر روی دستگاه دوی ثابت نشان می دهند، مغز هم به آرامی با هر قدم قعالیت میکند. برای سلامت دائمی مغز، روزانه حداقل
۳۰ دقیقه فعالیت جسمانی (دویدن و نرمش های هوازی) می تواند نقش شایان توجهی داشته باشد.

۲/ متعادل بخورید
انرژی بسیار زیاد یا انرژی بسیار کم خللی بزرگ در کارایی مغز ایجاد میکند. رژیم غذایی تشکیل شده از مواد قندی کم با فیبر بالا و چربی و پروتئین معمولی بسیارآرام تر از غذاهایی با میزان قند بالا (مانند شیرینی جات و نشاسته) در بدن تجزیه میشوند. سرعت ثابت و ملایم هضم در روده مقدار انرژی بیشتری را به مغز می رساند، و باعث بهینه‏سازی سوخت و ساز در ارگانهایی شوند که می توانند در سلامتی طولانی مدت نقش بسزایی داشته باشند.


جوان نگهداشتن مغز!



زمانیکه به 30 سالگی می رسیم، مغزهای ما آهسته و ثابت، مسیر یک منحنی نزولی را در پیش می گیرند. اما این تنزل شناخته شده یک عارضه جانبی غیرقابل فرار نیست، بلکه اخیرا گفته می شود شما می توانید با روشهایی تغییرات مربوط به افزایش سن را خنثی کنید. روشهای ساده ای که فعال بودن شما را تضمین کند و نیروی ذهنی تان را قوی نگه دارد.

وقتی در اینترنت جستجو می کنید، مراکز کلیدی در مغزتان را که کنترل تصمیم گیری و استدلال آوری پیچیده را کنترل می کنند، درگیر می کنید. این کلیک های کوچک گاهی از خواندن نیز محرک تر است.


خنده سلامتی مي‌آورد



کسي البته مجبورتان نكرده، مي‌توانيد به همين رويه ادامه بدهيد و هر موضوع را از جنبه ناراحت‌كننده‌اش نگاه كنيد و زانوي غم به بغل بگيريد، يا مي‌توانيد در هر موقعيتي، نكته بامزه‌اي بيابيد و به آن بخنديد.

اما قبل از اينكه تصميم‌تان را بگيريد، به نتيجه تازه‌ترين مطالعات در مورد تأثير خنده بر سلامت توجه كنيد.به گزارش خبرگزاري رويترز، يك تيم تحقيقاتي در دانشگاه لوماليندا در كاليفرنيا، چند سالي است كه روي تأثيرات روان شناسي و بيولوژيك خنده و شادي بر انسان مطالعه مي‌كند و آخرين مرحله اين مطالعات به نتايج جالبي دست يافته است؛ اينكه خنديدن روي هورمون‌هاي مرتبط با استرس تأثير مي‌گذارد و ميزان ترشح آن را در بدن كم مي‌كند.

مرحله اول اين مطالعات در سال 2001، روي تأثيرات رواني خنديدن متمركز بود. محققان مردم را به طريقي وادار به خنديدن مي‌كردند، بعد از آنها مي‌خواستند تا احساس خود را نسبت به قبل از آن، توضيح دهند. مقايسه اين احساسات، نشان داد كه خنديدن و ابراز شادي، باعث كم شدن محسوس احساس تنش و اضطراب، احساس انرژي مثبت و بهتر شدن خلق و خوي آنها شده بود.
 

حقايقي که به ما نمي گويند



  .      ماده اولیه کالباس از سویاست که سودازا و مضر است و موجب کم حافظگی می شود. بنابر شواهد عینی زایدات گوشت و گوشت های غیرقابل استفاده برای ساخت سوسیس و کالباس استفاده می شود ،  قرمزی درون کالباس از گوشت تاج خروس است (زیر دندان خود حس کرده اید؟)
·         گوشت گاو به گفته بو علی سینا عامل 16 بیماری مهلک می باشد که اولین آن سرطان و دوم آن مالیخولیا و سومی آن بواسیر می باشد. جنون گاوی ویروس و میکروب نیست بلکه پروتئین گاو است. گوشت مرغ و ماهی پرورشی با هورمون ها هستند که عوارض متعدد به بار می آورند

داشتن کمر و قفسه سینه زیبا


فکر می کنید برای زیبا و خوش فرم کردن بالای کمر و قفسه سینه تان، حتماً باید به باشگاه بروید و از دستگاه های بدن سازی استفاده کنید؟ نه، این طور نیست. درست است که این دو ناحیه از بزرگ ترین و قوی ترین عضلات و ماهیچه هاست. نتیجه ای که می توانید با استفاده از وزنه های آزاد و نوارهای مقاومتی، در خانه بگیرید، خیلی بیشتر یا کمتر از دستگاه های بدن سازی نیست، فقط نوع تمرینات متفاوت است- و البته ارزان تر هم برایتان در می آید.

بدترين جاي خواب





بدترين محل براي خوابيدن زير پتو است. موقع خواب به طور کامل زير پتو نرويد و پتو را روي سرتان نکشيد. گرم شدن زياد موجب مي‏شود نتوانيد خواب راحتي داشته باشيد. هلن برگز، متخصص چرخه بيولوژيک از دانشگاه راش شيکاگو در اين باره مي‏گويد: «هنگام خواب به طور طبيعي دماي بدن کاهش پيدا مي‏کند و اين موضوع موجب مي‏شود افراد خواب راحتي داشته باشند. 

چگونه با چند نکته ساده، تا آخر عمر کمر درد نگیریم.

فقط با توجه به چند مسئله بهداشتی ساده، در محل کار، خانه و در زندگی روزمره، می‏توان از بیماریهای جسمی که معمولا در پیری به سراغ آدم‏ها می‏آد، راحت شد. تصور بکنید که در فتاد سالگی‏تان، به اندازه وقتی که 25 ساله هستید، بتوانید تحرک داشته باشید؛ بدون این که دردهای رایج دوران پیری به سراغ شما بیاید.


خمیازه کشیدن: روشی برای تمرین مغز




تحقیقات با تصاویر اسکن مغزی، نشان داده است که خمیازه کشیدن بطور نورولژیکی با قسمتی از مغز ارتباط دارد که مسئول رفتار اجتماعی و آگاهی انسان است. “پریکانیس” precuneus استراکچر کوچکی در پرایتال لوب مغز است که بطور خاص با آگاهی شخص مرتبط است. پریکانیس با کهولت و بیماری‌هایی نظیر الزایمر تحلیل می‌رود.تحقیقات نشان داده است که خمیازه کشیدن پریکانیس را تحریک می‌کند

چطور تو زندگی شانس بیاریم.



چرا برخی مردم بی وقفه در زندگی "شانس" می آورند درحالی که سایرین همیشه "بدشانس" هستند؟

مطالعه برای بررسی چیزی که مردم آن را "شانس" می خوانند، ده سال قبل شروع شد.

می خواستم بدانم چرا بخت و اقبال همیشه در خانه بعضی ها را می زند، اما سایرین از آن محروم می مانند. به عبارت دیگر چرا بعضی از مردم "خوش شانس" و عده دیگر "بدشانس" هستند؟

آگهی هایی در روزنامه های سراسری چاپ کردم و از افرادی که احساس می کنند خوش شانس یا بدشانس هستند خواستم با من تماس بگیرند.

عاشق های مجرد بخوانند.


در این مقاله سعی می‌شود برخی از مشکل‌های عشق‌های زودگذر و سطحی بیان شود تا دست‌کم افرادی که گرفتار چنین عشق‌هایی شده‌اند ، با بررسی این نکته‌ها ، نگاه عمیق‌تر و عاقلانه‌تری به موضوع ازدواج داشته باشند:

چهره‌های تکراری:
عشق‌های زودگذر وجود دارد ، چهره و ظاهر فرد مقابل است. آنان شیفته‌ی زیبایی ظاهرهم می‌شوند
‌یکی از جذابیت‌هایی که در و با گفتن کلمه‌های عاطفی و عاشقانه ، تظاهر به علاقه‌مندی به خصلت‌های ارزشی یکدیگر می‌کنند اما بعد از گذشت مدتی از ازدواج ، با فروکش کردن هیجان‌های کاذب‌‌ از درون ، به سراغ ارزش‌های فرد مقابل می‌روند چرا‌که در این زمان ، چهر‌ه‌ی او دیگر عادی و شاید هم تکراری شده است و اکنون ویژگی‌های درونی و معنوی همسر برای‌شان مهم و جدی گشته و در صورتی‌که با نظام ارزشیِ مورد قبول آنان سازگار نباشد ،‌ شروع به بهانه‌گیری و پرخاشگری می‌کنند و زندگی را تبدیل به جهنمی سوزان و پراضطراب می‌نمایند.

بدترين جا براي گذاشتن کفش و دمپايي

بدترين محل براي گذاشتن کفش و دمپايي کمد اتاق خواب است. راه رفتن در خانه با کفشي که با آن بيرون خانه راه رفته‏ايد، مهم‏ترين راه انتقال ميکروب‏ها، مواد آلرژن و آلايندهها به داخل خانه است. بهتر است کفش‏ها را در قفسه يا کمد کوچکي در نزديک‏ترين نقطه به در ورودي آپارتمان قرار دهيد و با اين کار از ورود آلودگي به خانه پيشگيري کنيد.

بدترين محل براي قرار دادن مسواک

بدترين محل براي قرار دادن مسواک سينک دست‌شويي است. البته خود سينک مشکلي ندارد و همه مشکل به نزديکي آن به توالت مربوط است. به گفته محققان و ميکروب‏شناسان دانشگاه آريزونا، به طور متوسط در يک کاسه توالت حدود 3 ميليون ميکروب وجود دارد. 
اين ميکروب‏ها مي‏توانند تا 2 متر جابه‌جا شوند و روي زمين، ديوارها و روي مسواک قرار بگيرند. بهتر است مسواک را بيرون توالت در کابينت دارو يا يکي از کابينت‏هاي آشپزخانه نگهداري کنيد
 

3 طرز تفکر انسانهای موفق


همه چیز از فکرتان شروع می شود. این سیستم اعتقادی شما و طرز تفکرتان است که زندگی امروزتان را شکل می دهد. اگر زندگی متوسط الحالی را می گذرانید به خاطر تصمیمات بدی است که اتخاذ کرده اید. و تصمیمی که گرفتید هم از طرز تفکر و باورهایتان سرچشمه می گیرد.
درنتیجه، اگر می خواهید به موفقیت دست پیدا کنید، باید اول از فکرتان شروع کنید. طرز تفکر افراد موفق را الگوی خود قرار دهید و مطمئن باشید که شما هم مثل آنها نتیجه عالی به دست خواهید آورد.

سه راهکار برای رسیدن به آرامش ذهن


لازم نیست همیشه برای انجام تمریناتی که به آرامش ذهن تان کمک می کند ، در حالت نشسته و ثابت باشید . این تمرینات را می توان در خلال انجام کارهای روزانه هم انجام داد .طی سه دهه اخیر مطالعات گسترده بشر فواید حالتی را که به آن « ریلکس» گفته می شود ، به اثبات رسانده
است . واکنشی که انسان هنگام آرامش از خود بروز می دهد ، یک نوع آسودگی ذهنی به همراه کاهش فشار خون ، کند شدن میزان ضربان قلب و تنفس و همچنین شل شدن عضلات بدن است .


این سه اتفاق پوست زنان را زشت می کند!



از میان بانوانی كه به مطب متخصصان پوست مراجعه می‌كنند، مشكلات مشخصی میان برخی از آنها كه در دوران بلوغ، بارداری و یائسگی به سر می‌برند، به‌طور مشترك دیده می‌شود...

 بلوغ، بارداری و یائسگی، بحران‌هایی فیزیولوژیك هستند كه می‌توانند روی پوست و موی بانوان اثر داشته باشند. این یادداشت به برخی از آنها اشاره می‌کند:

گیاهی مفید برای تقویت اعصاب،درمان افسردگی،خستگی و ...

اگر شما هم دارای مشخصات گفته شده در بالا هستید توصیه می کنیم از این گیاه مصرف کنید و ...

آویشن برای رفع خستگی و بی‌خوابی مفید است آویشن ضد میكروب، ضد قارچ، ضد التهاب و ضد احتقان است.
 یك متخصص تغذیه گفت: آویشن برای تقویت اعصاب، درمان افسردگی، خستگی و بی‌خوابی مفید است.
مرتضی صفوی  افزود: آویشن یك گیاه كوهستانی و معطر است و طبیعت گرم و خشك دارد.

این خوراکی بدن شما را از عفونت پاک می کند!

این خوراکی برای تقویت سطح ایمنی بدن فوق العاده مفید است. این خوردنی درمانگر و معجزه آسا همچنین دارای خواص آنتی اكسیدانی و ضد باكتریال قابل توجهی است كه برای حفاظت از سیستم گوارشی مفید هستند.
 عسل جایگزینی طبیعی‌تر و سالم‌تر برای شكر است كه سالهای زیادی در بسیاری از نقاط دنیا در آشپزی و طبخ غذاها مورد استفاده قرار گرفته است.

عسل منبع فوق العاده‌ای از انرژی است و بعنوان خوردنی كاهش دهنده علائم خستگی هم شناخته شده است.

باورهای غلط راجع به سرماخوردگی:لیمو شیرین،شلغم،سوپ بخورید و ...

 اصلاح باورهای غذایی درباره سرماخوردگی
 واقعیت این است که برای درمان سرماخوردگی، باورهای تغذیه‌ای بسیاری وجود دارد که از برخی از آنها درست است...

 و برخی غلط. با دکتر محمدحسین صالحی‌سورمقی، متخصص فارماكوگنوزی و استاد دانشكده داروسازی دانشگاه علوم‌پزشكی تهران، درباره همین باورهای درست و غلط درباره سرماخوردگی حرف زده‌ایم.

 آقای دکتر! باورهای تغذیه‌ای زیادی برای درمان سرماخوردگی وجود دارد. این باورها چقدر صحیح هستند؟
در سال‌های اخیر که تجربیات قدیم یکی‌یکی مورد بررسی قرار گرفته و صحت و درستی آنها آزمایش شده، ثابت شده است که اکثر این باورها صحیح هستند اما مواردی هم وجود دارند که به دلایل مختلف از این زمان به آن زمان تغییر كرده و اشتباهاتی واردشان شده است.

روشهاي موثر براي تقويت مو و جلوگيري از ريزش مو


بهترین عامل در بهداشت و سلامت مو در درجه اول تغذیه سالم و جریان گردش خون در پوست سر می باشد ماساژ و استفاده از مواد موثر روی پوست سر نه تنها رشد مو را تسریع می کند بلکه از مو محافظت و نگهداری کرده و از ریزش غیر معمول مو می کاهد.
نکات مهم:
آن که ریزش روزانه ۵۰ عدد مو طبیعی است و در فرد طبیعی این مو روزانه جایگزین می شود.
هنوز برای طاسی که یک بیماری ارثی است درمان کاملاً مطمئن و قطعی وجود ندارد ولی درمان های ارائه شده روند بیماری را کند کرده و گاه تاثیرهای معجزه آسایی دارد.
در مورد ریزش مو مانند دیگر بیماری ها پیشگیری بر درمان مقدم است.


با خوردن کاهو از ریزش مو و سفید شدن آن جلوگیری کنید.

کاهو به علت داشتن املاح فراوان و به خصوص منگنز و روی ،استفاده از آن برای جلوگیری ازریزش مو و سفید شدن آن مفید است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران به نقل از روابط عمومی مرکزبهداشت استان مرکزی؛ کاهو سرشاراز ویتامین های C، B ، A، دارای آهن،آهک، کلسیم، فسفر، منیزیم ، ید، منگنز، روی، سدیم و مس است.

کاهو دارای خواص هضم کننده غذا، محرک اشتها، ضد صفرا ، مسکن اعصاب و ضد دلهره و تشویش، ضد تب، ضد رماتیسم و کمی خواب آور است .

سالاد کاهو مانند تمام میوه ها و سالادها ،اشتها را تحریک می کند .


ویتامین‌هایی که پوست را شاداب می‌کند

حتما در هنگام استفاده از کرم‌ها و فرآورده‌های دیگر پوست و زیبایی متوجه شده‌اید که روی برچسب آنها نوشته شده است، حاوی ویتامین A یا B یا ویتامین C. ویتامین‌ها برای پوست ما چه‌کار می‌کنند و چه خاصیتی دارند؟ آیا می‌دانید کدام ویتامین برای پوست شما مناسب است و می‌دانید از چه راهی باید مصرف کنید تا برای پوست شما مفید باشد؟
ویتامین‌ها و مواد معدنی از جمله مواد غذایی ضروری برای واکنش‌های سوخت و ساز و واکنش‌های مربوط به عملکرد آنزیم‌هاست. یعنی بدون وجود برخی از آنها نمی‌توان سوخت و ساز کامل و بدون نقص داشت. برخی از ویتامین‌ها در آب و برخی دیگر در چربی حل می‌شوند. ویتامین‌های A ، D، E و Kویتامین‌های محلول در چربی ویتامین‌های B و محلول در آب هستند.
 

لحظه های زیبای عشق تقدیم به كسانی كه به دوستی با آنها ارج می گذاری


There are moments in life when you miss someone
So much that you just want to pick them from
Your dreams and hug them for real

گاهی در زندگی دلتان به قدری برای كسی تنگ می شود
كه می خواهید او را از رویاهایتان بیرون بیاورید
و آرزوهای خود در آغوش بگیرید

این روغن را به پوست تان بمالید و پوستی شفاف داشته باشید!

محققان می گویند اگر می خواهید پوستی شفاف و درخشان داشته باشید از این روغن بر روی پوست تان بمالید و ...


استفاده از روغن نارگیل برای درمان آكنه
 
یك دانشمند آمریكایی اعلام كرد: نوعی محصول طبیعی موجود در روغن نارگیل و شیرمادر با عنوان اسید لائوریك می‌تواند درمان مناسبی برای آكنه باشد.

 
این پژوهشگر زیست مهندسی دانشگاه كالیفرنیا در دانشكده مهندسی جاكوبز یك سیستم تحویل هوشمند طراحی كرده است كه می‌تواند اسید لائوریك را مستقیما به باكتری‌های پوستی برساند.این باكتری‌ها موسوم به «پروپیونی باكتریوم» عامل بروز آكنه هستند.
 

آيا جرمگيری دندان‌ها را خراب می‌كند؟

معمولاً عادت داریم، هر تغییر رنگی كه روی دندانهایمان مشاهده می كنیم آن را جرم نامیده و این تصور را داریم كه با جرم گیری بایستی این لكه ها رفع گردد. در حالی كه اصلاً اینگونه نیست.


برای شروع بحث لازم است كه انواع لكه های رنگی كه در روی دندان ممكن است مشاهده كنیم را نام ببریم:
1- یكسری از تغییر رنگ‌ها بر روی دندان در واقع پوسیدگی هایی هستند كه معمولاً به صورت سیاه رنگ مشاهده می شود و در حالت‌های پیشرفته به صورت حفره در می آیند و در نهایت به پیشرفت پوسیدگی دندان درد شروع می شود. یك راه تشخیص قطعی این تغییر رنگ‌ها این است كه در پوسیدگی های پیشرفته در دندان حفره ایجاد می شود. برخلاف جرم كه معمولاً بر روی دندان می نشیند و حجم اضافی را اشغال می كند.
2- یكسری از تغییر رنگها در ساختمان خود دندان وجود دارند و معمولاً این تغییر رنگها دائمی بوده و با جرم گیری از بین نمی رود. در ضمن با تراش آن معمولاً در زیر هم همین لكه ها را دارد و این تغییر رنگها یا ناشی از مصرف دارو در زمان رشد جوانه دندان، یا ناشی از نقص تكاملی دندان ها و كمبود املاح مختلف در زمان تشكیل دندان و یا ناشی از افزایش فلوراید آب مصرفی و ... می باشد.

از خواص سبزیجات غافل نباشید !


امروزه کلیه محققان علوم تغذیه و پزشکی به این نتیجه رسیده اند که مصرف میوه ها و سبزی ها موجب کاهش بروز سرطان روده بزرگ می شود. بدین ترتیب که مواد فیبری با تسریع حرکت غذا در دستگاه گوارش، سرعت تخلیه روده را افزایش می دهند که این امر موجب کاهش تماس مواد سرطان زا با دیواره روده می شود. همچنین مواد سرطان زا با فیبرها ترکیب و بدون جذب شدن از بدن خارج می شوند. اثر دیگر فیبرها جذب اسیدهای صفراوی و کاهش عمل باکتری ها بر روی آنها است . فیبرها به رشد باکتری های مفید روده ای نیز کمک می کنند.
توصیه امسال سازمان بهداشت جهانی برای سلامت تغذیه، قرار دادن یک ظرف پر از سبزیجات برای هر نفر در وعده غذایی است

سوسیس و کالباس و بیماری ریفلاکس معده


جام جم آنلاین: مصرف بیش از اندازه فست‌فودها و استفاده زیاد از سوسیس و کالباس در جوامع امروزی موجب شده مردم از بیماری ریفلاکس معده رنج ببرند.
یک فوق‌تخصص کبد و گوارش ، با اشاره به فراوانی عارضه گوارشی ریفلاکس در جوامع شهری و روستایی ایران گفت: هرچند عامل ژنتیک در بروز این عارضه موثر است؛ اما محیط، مهم‌ترین عامل خطر در بروز آن به شمار می‌رود.
دکتر ملک‌زاده گفت: نتایج بررسی‌ها نشان داد که 3.7 درصد افراد روزانه، 20 درصد هفتگی ، 27.3 درصد ماهانه و بالاخره 43 درصد سالانه ریفلاکس را تجربه می‌کنند.

سخنراني "ونه گات" مراسم فارغ التحصيلي دانشگاه MIT


خانمها، آقايان فارغ التحصيل ،لطفا كرم ضد آفتاب بماليد!
اگر ميخواستم براي آينده ي شما فقط يك نصيحت بكنم، راه ماليدن كرم ضد آفتاب را توصيه ميكردم. خواص مفيد آثار مفيد و دراز مدت كرم ضد آفتاب توسط دانشمندان ثابت شده است، در حالي كه ساير نصايح من هيچ پايه و اساس قابل اعتمادي جز تجربه هاي پر پيچ و خم شخص بنده ندارند. اينك اين نصايح را خدمتتان عرض ميكنم.
قدر نيرو و زيبايي جوانيتان را بدانيد، ولي اگر هم ندانستيد، مهم نیست! روزي قدر نيرو و زيبايي جواني تان را خواهيد دانست كه طراوت آن رو به افول گذارد. اما باور كنيد تا بيست سال ديگر، به عكسهاي جواني خودتان نگاه خواهيد كرد و به ياد مي آوريد چه امكاناتي در اختيارتان بوده و چقدر فوق العاده بوده ايد. آن طور كه تصور مي كرديد چاق نبوديد. همه چيز در بهترين شرايطش بوده تا شما احساس خوب داشته باشيد

شلغم هرچقدر که مزه نداره، خاصیت داره. مثل پنی سیلین عمل می کنه.


این فصل، فصل سرماخوردگیه. درسته که بعضی وقتها از طریق ویروس به ما منتقل می شه و چاره ای نیست که تا پایان عمر ویروس صبر کنیم ولی یه راه هایی هم وجود داره که می شه شدتش رو کمتر کرد.
این روزها یه سرماخوردگی ویروسی اومده که با سرفه همراهه. واقعا که آدم رو خفه می کنه. من یه راه کاهش سرفه رو بهتون می گم، بقیه اش رو شما لطف کنید و به ما بگید !
همونطور که شنیده اید، شلغم هرچقدر که مزه نداره، خاصیت داره. مثل پنی سیلین عمل می کنه. برای از بین بردن سرفه، روزی دو سه بار شلغم بار بذارید و گرم گرم میل کنید. مخصوصاً شب موقع خواب بخورید و با کسی صحبت نکنید (!) و بخوابید. روی ظرف شلغم اگه بخور هم بدید که خیلی خوبه. باعث باز شدن مخاط بینی و سینه می شه.

> قرص ویا-گرا-جهت تاخیری-آقایان
قرصهاي ويگو(Vego Pills) ساخت كمپاني بروكلين ايالات متحده آمريكا - نيويورك سيتي (مخصوص مردان) بهترين نوع قرصهاي خوراكي براي مردان با سه كاربرد : قرصهاي ويگو (Vego Pills) داراي 3 كارآيي افزايش شديد و قوي شهوت و ميل ج. ن. سي و افزايش بسيار عالي مدت زمان نزديكي وانزال در مردان و نعوظ كامل و محكم و طولاني ميباشد . اين محصول استثنائي با بهره گيري از فرمول قوي پزشكي روز دنيا موجب افزايش قابل ملاحظه زمان انزال و اركتيشن (مدت زمان شق شدگي آلت) ولذت ج .ن .سي شده و موجب افزايش رضايت ج .ن. سي در شريك ج .ن. سي ميشود . محصولي 100% اصل آمريكايي , 100% تضميني و بصورت 100% پلمپ شده . ...

> قرص مگنا Rx
آیا شریک ج. ن .سی شما از سایز ا.ل.ت و قدرت ج .ن-سی شما راضی است ؟ شما بیشتر از تصورتان بدست خواهید آورد سریعتر و آسانتر با نتیجه غیر قابل باوری برای شما در سراسر جهان تا کنون هیچ دارویی مشابه +MAGNA-RX معرفی نشده و این تنها فرمول کشف شده تا کنون است که قادر است هر نوع آ.لت تناسلی را از نظر سایز ، طول و ضخامت به شکل دائمی ، سریع ، آسان ، بی خطر و بدون هرگونه مشکلی ، افزایش داده و باٍ بهبود وضعیت شق شدگی و سفتی آ.لت در حالت نعوظ و تحریک ج-ن- س-ی شود و هم زمان از انز ال زود رس جلوگیری مي كند ...

> قطره اسپانیش فلای اصل
آثار اسپانیش فلای نوع زنبوری (اصلی): روابط زناشویی بهترزندگی شادابتر، راه حلی طبیعی برای دستیابی به تعادل آمیـ.زشی ( مخصوص زوجه (افزایش بنیه و بازیافت تمایل آمیـ.زشی ؛ پرخون گردیدن بافت کلیتوریسس ؛ کاهش فواصل بین هر نزدیکی و زمان دستیابی به کلایمکس؛ تقویت قدرت اورگـ.اسم و سهل تر نمودن دستیابی به اورگـ.اسم پی در پی ؛ ایجاد توان بیشتر در زمانهای بین هر نزدیکی؛ افزایش احتمال درمان بوسیله تنظیم و تقویت کل سامانه تولید مثلی زنانه ؛ بهبود کامل خشکی مهبل و لزج نمودن مجرای وااژن بوسیله تشدید جریان خون ؛ فشردگی در حساسیت پذیری اندام تنـ.اسلی زنانه و کاهش چیرگی تجربه های منفی در حافظه جـ.نـ.سی جهت تمای ...

> کرم لارگو اصل -افزایش طول و قطر (آقایان)
طبق آمارهای کسب شده تقریبا 70 درصد از افراد در سراسر دنیا از کوچک بودن آ.ل.ت تنا-سلی خود رنج برده و احساس حقارت می کنند. کوچک بودن آ.ل.ت تنا-سلی یک مرد اثرات بسیار بدی را در زندگی و فکر او دارد و حاصلش : افسردگی ، عدم اعتماد به نفس ، خجالتی شدن ، سرخورده شدن از روابط ج.ن.س.ی و نارضایتی شریک ج.ن.س.ی او و.... خواهد بود.شاید نام این محصول برای آن دسته از افرادی که کمی در ارتباط با محصولاتی از این قبیل به جستجو و تحقیق پرداخته اند ، نا آشنا نباشد. کرم لارگو یکی از محبوب ترین و قدرتمند ترین محصولاتی است که جهت درمان مشکلات ج.ن.س.ی در آقایان مورد استفاده قرار میگیرد. ...

> کرم لارگو _ افزايش طول وقطر عضو تناسلي
کرم لارگو محصول کمپانی آلمانی Inverma بوده و بیش از 40 سال است که به عنوان یکی از برترین ، محبوب ترین و قدرتمند ترین محصولات در جهت رفع مشکلات مقاریتی آقایان مورد استفاده قرار میگیرد. کرم لارگو داراي موادي است که پس از جذب توسط پوست، گردش خون را در ناحيه مورد استعمال به شدت افزايش مي دهد. همانطور که مي دانيد عمده حجم آ لت تنا سلي مردانه توسط بافت اسفنجي شکل و خون پذير اشغال شده است. عملکرد کرم لارگو به نحوي است که با افزايش جريان خون در اين بافتها سبب تکثير سلولي و توسعه بافت مذکور شده و در نهايت نتايجي را همچون افزايش سايز عضو تنا سلي و ... را به همراه خواهد داشت ...

> ویاگرا 10 تایی اصل آمریکا
مشکلات نعوظ چیست ؟ اختلال نعو ظ عبارت است از عدم توانایی آ ل ت تنا سلی در ایجاد نعو ظ یا حفظ نعو ظ به مدت کافی جهت انجام عمل مقاربت.(بزرگ و سفت شدن آ ل ت مردان را نعو ظ میگویند.) هنگامی که مرد نعوظ برای انجام عمل ج ن س ی نداشته باشد و یا اینکه نتواند مدت زمانی کافی نعو ظ خود را حفظ کند ، به این مورد اختلالات نعو ظ یا نا توانی ج ن س ی میگویند آمار: در بین سنین ۷۰-۴۰ سالگی, در ۵۲% افراد به درجات مختلف اختلال نعو ظ وجود دارد. ۱۷% این موارد خفیف, ۲۵% متوسط و ۱۰% دیگر شدید است. با افزایش سن به خصوص موارد متوسط و شدید ۳-۲ برابر شایعتر می شوند. از عوامل مستعد کننده می توان به دیابت قندی, بیماری ...

> اسپری تاخیری دوز 125000 اورجينال كاناد
MADE IN CANADIAN Fragrance DOOZ 125000 SUPER Delay Spray اسپری تاخیری دوز 125000 (محصول اورجینال كانادا) با استفاده از این اسپری شما می توانید به اوج لذت دست پیدا کنید. این اسپری اختصاصا جهت آقایان و برای بالا بردن توان جن-سی و ارگاسم مناسب تهیه گردیده است و هیچ گونه عوارض جانبی در بر ندارد. تاریخ انقضا در زیر محصول حک گردیده است. طریقه استفاده :15 دقیقه قبل از نزدیکی از فاصله 5 سانتی متری به زیر و سر آ.لت اسپری شود . ...

> ژل زناشويي طبيعي اينتيمو
بهترين نوع ژل براي شستشو , ضدعفوني كنندگي , خوشبو كنندگي , داراي خاصيت ضد باكتريائي , داراي اثر آرام بخشي و ملين كنندگي فوق العاده , مرطوب كننده عالي و-اژ-ن , منقبض و كوچك (تنگ) كننده و-اژ-ن و دستگاه تنا سلي و ... با كيفيتي به مراتب بالاتر از ساير نمونه هاي مشابه داخلي و خارجي , با ضمانتنامه كتبي و داراي مجوز رسمي از وزارت بهداشت , درمان و آموزش پزشكي جمهوري اسلامي ايران . ***‌ ژل اينتيمو INTIMO : مخصوص خانمها بوده و داراي كاربردهاي زير ميباشد ...

> مگنا ارایکس RX
برای آنان که خود و یا شریک ج.ن.س.ی.ش.ان از سا یز و قدرت ج. ن. س .ی شما نا راضی است ؟ شما بیشتر از تصورتان بدست خواهید آورد سریعتر و آسانتر با نتیجه غیر قابل باوری برای شما در سراسر جهان تا کنون هیچ دارویی مشابه +MAGNA-RX معرفی نشده و این تنها فرمول کشف شده تا کنون است که قادر است هر نوع آ .ل .ت تناسلی را از نظر سایز ، طول و ضخامت به شکل دائمی ، سریع ، آسان ، بی خطر و بدون هرگونه مشکلی ، افزایش داده و باعٍ بهبود وضعیت شق شدگی و سفتی آ. ل. ت در حالت نعو ظ و تحریک ج .ن .س. ی شود و هم زمان از انزال زود رس جلوگیری کرده افزایش زمان مقاربت را به شما هدیه میدهد. ...

> اسپری تاخیری شارک حاوی ویتامین E
تاخیر موثر به منظور یک تحریک شهوانی طولانی اگر می خواهید برای بهبود رابطه ی جن-سی خود کاری کنید این محصول را از دست ندهید.همین الان اقدام کنید. این اسپری حساسیت آ.لت را در حین مقاربت کاهش داده و انزال را به تاخیر می اندازد. دستور العمل استفاده :5 تا 15 دقیقه قبل از آمیزش 1 تا 3 بار به آ.لت و نوک آن اسپری کنید.مقدار لازم اسپری بسته به هر فرد متفاوت است. بعد از آمیزش آ.لت را بشویید. در حجم 40 میلی لیتر ( کافی برای 150 تا 200 بار آمیزش) هشدار : در صورتی که شریک جن-سی شما به داروی بی حسی حساسیت دارد یا باردار است استفاده نشود. همچنین بر روی پوست آسیب دیده و ملتهب استفاده نشود. ترکیبات : 10% لیدوکا ...