رازهاي موفقيت در سی و یک روز


روز اول
از كارهايي كه ناچاري انجام دهي لذت ببـــر.
نق زدن تنها تو را خسته تر مي كند و نمي گذارد كار را درست انجام دهي.
اما اگر با موفقيت مانند يك دوست رفتار كني.
مثل سگ همه جا به دنبالت خــــــواهد بود.


روز دوم
سعي كن كارهايت را از صميم قلب انجام دهي.
نه به صرف اين كه ناچاري انجام دهي.
بايد به كارت ايمان داشته باشي.
يك جريان آب ضعيف ، تنها نيمي از باغچه را آبياري مي كند.

رژیمی فوق العاده برای مردهای چاق


کنترل وزن در مردان با زنان متفاوت است، در اینجا چند توصیه برای لاغر شدن مردها را خواهیم دید.
 
مردها چگونه لاغر شوند؟
برخی از مردها به دنبال لاغر شدن هستند. طبق تحقیق مجلۀ ابپی( (obepi در سال 2009، بیشتر مردان بالغ اضافه وزن دارند. و هرچه سن آنها بیشتر می شود وزن شان نیز افزایش می یابد. در رده سنی 64-55، میانگین چاقی به 20% میرسد.

مواد غذایی که فکرش را نمی کنید ولی برای بدن مضر هستند؟!


بسیاری از موادغذایی با ارزش در صورت استفاده بی رویه یا نابه جا می تواند مضر باشد

مواد غذایی مفیدی که می تواند مضر باشد
محققان آمریکایی دریافته اند که رژیم غذایی مدیترانه ای می تواند خطر ناراحتی های قلبی را در بیماران قلبی افزایش دهد. در این مطلب به چند نوع از این مواد غذایی اشاره می کنیم که باید در مورد مصرف آن دقت کرد.
به گزارش سلامت نیوز این مواد غذایی عبارتند از :

گریپ فروت:
این میوه ماده ای به نام نارینجنین (Naringenin) دارد که میزان قند خون را متعادل می کند با تحریک کبد در سوخت چربی اضافه، مانع بروز سندروم سوخت و ساز که زمینه ساز بیماری دیابت است می شود.

چند خوردنی شفابخش برای درمان مشکلات معده


متخصصان تغذیه و طب جایگزین می‌گویند: چند چاشنی یا خوردنی گیاهی وجود دارند که بعنوان سوپر غذا برای درمان معده مفید و سودمند هستند.
شبکه خبری تورنتو نیوز، با انتشار فهرست این خوردنی‌های شفابخش و تسکین دهنده درد معده اعلام کرد:

زنجبیل حاوی یک ماده فعال به نام جینگرول است که طعم گرم و تند این چاشنی را ایجاد می‌کند و خواص تحریک کننده و درمانی دارد. این چاشنی با بهبود عملکرد آنزیم‌های گوارشی به بهبود عملکرد سیستم هاضمه بدن کمک می‌کند.

رازیانه نیز حاوی ماده‌ای موسوم به «آنتول» است که در تحریک ترشحات معده و دستگاه گوارش نقش دارد. رازیانه همچنین حاوی اسید اسپارتیک است که بعنوان یک ماده ضد نفخ عمل می‌کند و به همین خاطر برخی افراد عادت دارند که بعد از هر وعده غذا، دانه‌های رازیانه را می‌جوند. رازیانه یک گیاه هاضمه است که استفاده‌های پزشکی و درمانی بسیاری از این لحاظ دارد.

آیا می دانید چه میوه ای برای چاقی مناسب می باشد و به چه علت ؟


آیا می دانید چه میوه ای برای چاقی مناسب می باشد و به چه علت ؟
 پرتقال دارای آهن، فسفر، كلسیم، منیزیم، سدیم ، پتاسیم، مس، كلر، گوگرد، روی و غیره است وآب پرتقال، اثر مقوی و نشاط‌ آور دارد و با مصرف آن، غلظت خون كاهش پیدا می‌كند، لذا می‌توان پرتقال را محافظ سیستم عروقی به ‌حساب آورد.

مصرف پرتقال بهترین درمان چاقی است و با مصرف آن كمبود املاح بدن برطرف و مقاومت طبیعی بدن زیاد می‌شود.

هفت نشانه‌ای كه زنان نادیده می‌گیرند


آیا می دانید زنان چه نشانه هایی را نادیده می گیرند و به چه علت ؟
علایم حمله قلبی بین زنان و مردان مشترك نیست. دكتر ماریان لگاتو از دانشگاه كلمبیای نیویورك معتقد است: درد در قفسه سینه پیش از سكته‌ قلبی بیشتر در مردان دیده شده است.

بررسی محققان نشان داده 43 درصد از زنانی كه سكته قلبی می‌كنند دردی در قفسه سینه نداشته‌اند. همچنین زنان به دلیل آنكه كمتر از مردان به پزشك مراجعه می‌كنند به مرگ نزدیك‌تر هستند. این در حالی است كه شانس زنده ماندن یك ساعت اول پس از سكته قلبی 50 درصد و در 3 ساعت اول 23 درصد است.

خسته ام یا ضعیف؟

دکتر من خسته ام.....
در طول روز پزشکان بارها بارها از بیماران شان شکایت از ضعف و خستگی را می شنوند.
این وضعیت بسیار رایج است.

هرقدر که خستگی به کمک آسیب شناسی، امکان توضیح این عاضه را به ما می دهد به همان میزان هم یک پزشک در مقابل خستگی صرف، درمی ماند که آیا این خستگی اختلالی در سلامتی است یا افسردگی؟ استرس است یا  فکر وخیال؟

زمانی که وضعیت و کیفیت زندگی دستخوش تغییر می شود، وقتی که ضعف و خستگی، بی خوابی، بی اشتهایی و بدخلقی را به دنبال دارد؛ زمان آن است که دست به کار شد و اقدامی کرد.

بعد از غذا 7 کار نکنید


شاید بهترین ساعات روز برای هر یك از ما دقایقی باشد که کنار اعضای خانواده یا دوستان و همکاران غذا می‌خوریم. از نظر خیلی‌ها، غذا خوردن در کنار هم در زندگی شلوغ شهری کار لذت‌بخشی است و نه تنها ساعات زیبایی را می‌آفریند، بلکه قدمی به سوی زندگی سالم به حساب می‌آید...

 
غذا خوردن تنها برای رفع گرسنگی نیست؛ بلکه یک اتفاق و تجربه اجتماعی است. غذا خوردن در محیطی با نور کافی، کنار دوستان در حالی که به موزیکی آرام گوش می‌دهید یا با دوستان معاشرت می‌کنید، می‌تواند سلامت‌تان را ارتقا دهد اما غذا خوردن در محیطی تاریک، تنها، پر استرس و با شتاب‌زدگی سبب سوءهاضمه و نفخ می‌شود و روز ما را خراب می‌کند. فراموش نکنید که ساعات غذا خوردن اهمیت زیادی دارد و می‌تواند فرصتی برای انتقال تجربیات و عادات خوب به فرزندان‌مان باشد. در کنار این مسایل، بسیاری از ما عادات اشتباهی داریم كه بلافاصله بعد از اتمام غذا به آنها می‌پردازیم. شاید دانستن این موضوع كه چرا این عادات اشتباه هستند و نباید بلافاصله بعد از صرف غذا این كارها را انجام داد تا حدی باعث شود از انجام آنها صرف‌نظر كنیم.

غذا خوردن پشت میزكار خطرناک است!


غذا خوردن پشت میز كار نباید تبدیل به یك عادت شود و هر زمان كه میسر شد می‌توان غذا را در آرامش و مكان مناسبت‌تر میل كرد.

دفتر آموزش و ارتقاء سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی اعلام كرد: افراد در بعضی از مواقع در محیط‌های كار و به علت نبود وقت كافی مجبور می‌شوند غذای خود را پشت میز كار میل كنند كه لازم است به نكاتی توجه كنند.

براساس اعلام دفتر آموزش و ارتقاء سلامت، وقتی افراد پشت میز كار غذا می‌خورند باید حواسشان به غذایی كه در دهان می‌گذارند باشد و اجازه ندهند به خاطر این كه حواسشان معطوف یك ایمیل و یا یك مورد كاری است بیش از حد غذا بخورند.

چگونه می توان فهمید فردی دروغ می گوید...

افراد دروغگو معمولا از نظر نوع رفتاري با يكديگر شباهت بسياري دارند كه دانستن برخي از خصوصيات به ما كمك مي كند كه تا حدودي انسان دروغگو را بشناسيم برخي از علائم و روشهايي كه باعث شناهخت دروغگو مي شود عبارتند از:

چشمان كساني كه دروغ مي گويند يا بازتر از حد معمول است يا دائما چشمهاي آنان به نقاط مختلف حركت مي كند. در عين حال آنها معمولا از نگاه مستقيم به شما احساس ناراحتي مي كنند و سعي مي كنند مستقيما به شما نگاه نكنند.

گاهي اوقات افراد دروغگو بخشي از صورت يا دهانشان را هنگام حرف زدن مي پوشانند.

وقتي از آنها سوال مي شود دماغ يا گوششان را به حالت عصبي مي خارانند.

رنگ پوستی که مدتی است کدر شده، چطور شفاف و روشن می شود؟


کدر شدن پوست صورت آن هم پوستی که قبلا شفاف و روشن بوده به دلایل زیادی مثل قرارگرفتن زیاد در زیر نور آفتاب آن هم بدون استفاده از ضد آفتاب مخصوص نوع پوست و یا جا به جایی منطقه ای و مکانی از نظر نوع آب وهوا، داشتن تغذیه ای ثابت از نوع مواد غذایی گرم وتند و ادویه دار بدون مصرف مواد خنثی کننده از قبیل میوه ها و سبزیجات و مهمتر از همه استعمال دخانیات بستگی داشته که با توجه به رفع هر کدام از این مشکلات می توان برای برطرف کردن آن هفته ای دو باراز روشور یا سفیداب بر روی پوست کاملا مرطوب در حمام و همچنین از ماسکهایی نظیر سفیده ی تخم مرغ یا نشاسته و یا عسل که حالت چسبندگی زیادی دارند و مثل یک لایه بردار طبیعی تمام جرمهای کثیف روی پوست راگرفته و پوست را تمیز می کنند استفاده نمایید.

اهمیت سرکه در مبارزه با چربی های بدن


طب سنتی سرکه را به عنوان دارویی برای درمان برخی از بیماری ها مفید می داند در حالی که علم پزشکی مدرن این موضوع را تایید نمی کند .تحقیقات جدید دانشمندان ژاپنی  این موضوع را مطرح کرده است که اسید استیک ( جزء اصلی تشکیل دهنده سرکه) ممکن است به کنترل فشار خون و قند خون و کاهش تجمع چربی در بدن کمک نماید.
دانشمندان اخیرا به این نتیجه رسیده اند که سرکه معمولی ( که به عنوان چاشنی سالاد و یا در تهیه ترشی و دیگر غذاها استفاده می شود) بسته به سن سرکه ممکن است اثرات مثبتی بر سلامت انسان داشته باشد و همچنین بنابر عقیده محققین سرکه می تواند در پیشگیری از تجمع چربی در بدن و افزایش وزن موثر باشد.

چرا در میانسالی دچار افزایش وزن می شویم؟



افزایش وزن در دوران میانسالی یک مشکل مرسوم و مبتلا، به ویژه در جامعه ی شهری است. بسیاری از افراد به موازات افزایش سن، وزن شان نیز افزایش می یابد و در نهایت ممکن است در حوالی 40 سالگی دچار چاقی و اضافه وزن گردند.
در این مقاله به چند پرسش رایج در مورد افزایش وزن دوران میانسالی پاسخ می دهیم.
چرا بسیاری از افراد در دوران میانسالی دچار افزایش وزن می گردند؟
عوامل متعددی می تواند در این امر دخیل باشد ولی پاره ای از دلایل مرسوم احتمالی عبارت هستند از:
* تغییرات هورمونی
* تحلیل بافت عضلانی
* افت سوخت و ساز و یا متابولیسم بدن،
* عادات رفتاری غلط(مانند فعالیت بدنی ناکافی) و استرس.

5 راه‌ حل برای رفع تیرگی اطراف چشم


سیاهی دور چشم چرا به وجود می‌آید؟ چرا وقتی به اندازه‌ی کافی می‌خوابیم و زندگی‌مان از تعادل برخوردار است، تیرگی اطراف چشم از بین می‌رود یا کمتر می‌شود؟ چه راه‌هایی برای رفع یا کاهش این تیرگی وجود دارد؟
تیرگی دور چشم به رنگ‌های مختلف دیده می‌شود: گاهی کبود است و گاه خاکستری تیره یا قرمز مایل به قهوه‌ای. زمانی هم تیرگی اطراف چشم به صورت حلقه‌ای بسیار محو خودنمایی می‌کند.
اما یک چیز روشن است، اینکه این تیرگی به هر شکل و رنگی ظاهر شود ناخوشایند است و از زیبایی چشم می‌کاهد.
دکتر کارولینه کراوز، متخصص بیماری‌های پوست در مرکز آلرژی شاریته‌ی برلین می‌گوید، علت بروز تیرگی اطراف چشم در خود پوست قرار ندارد، بلکه باید علت را در رگ‌های خونی و لنفاوی زیر چشم جست‌وجو کرد.

اگر می‌خواهید پس ازسشوار کشیدن موهایتان برق بیفتد..بخوانید


چگونگی استفاده از سشوار
سشوار کشیدن علاوه بر اینکه از هنرهای آرایشی و آرایشگری است، برای سلامت مو هم ممکن است مضر یا مفید باشد، همه چیز به این بستگی دارد که چگونه از این وسیله استفاده کنیم.
قبل از اینکه دکمه سشوار خودتان را روشن کنید، باید موهایتان را با آب خیس کنید. برای این کار می‌توانید موهایتان را بشویید و یا با یک آب‌پاش مقداری آب روی موهایتان اسپری کنید. سپس موهایتان را به اندازه پنج دقیقه درون حوله بپیچید تا آب اضافی آن به طور کامل گرفته شود.

چگونه سریع وزن کم کنیم بطوری که بازگشتی نداشته باشد


همه ما دوست داریم که به سرعت وزنمان را کاهش دهیم. هیچ چیز اشتباه تر از این نیست که هر روز با رژیم غذایی تان در کشمکش باشید، برای رعایت قوانین کاهش وزن به خودتان تبریک بگویید سپس متوجه شوید که باید این کار را به صورت طولانی مدت ادامه دهید. اکثر ما حتی یک روز را هم نمی توانیم مدیریت کنیم.

درحقیقت دلایل ژنتیکی پشت این قضیه نهفته است. آیا نداشتن اراده نمی تواند دلیل آن باشد؟ اما ما در این مقاله قصد داریم نکاتی را جهت کاهش وزن سریع متذکر شویم. اگر نکات زیر را رعایت کنید به شما قول می دهیم هر هفته حدود ۲ کیلو کم کنید.
چگونه سریع وزن کم کنیم؟

پنج ماده مغذی که باعث زیبایی شما می‌شود


پنج ماده مغذی که باعث زیبایی شما می‌شود و باید به طور منظم آنها را در برنامه غذایی خود بگنجانید، بیان شده است.

اگرچه کیف آرایش شما حاوی محصولات متفاوتی برای زیباتر شدن شماست و با استفاده از آنها بتوانید تغییراتی در چهره خود به وجود آورید اما فراموش نكنید كه هیچ چیز مانند تغذیه سالم و انتخاب غذاهای غنی از مواد مغذی نمی‌تواند به زیبایی شما کمک‌ کند.

به همین خاطر 5 ماده مغذی که باعث زیبایی شما می‌شود و باید به طور منظم آنها را در برنامه غذایی خود بگنجانید، بیان شده است.

تصاویر جالب: مغز انسان را از داخل ببینید


نمایشگاه «Brainstorm» در موزه هنری GV لندن مجموعه‌ای شگفت‌انگیز از آثار آموزشی و خلاقانه از مجسمه‌ها، نقاشی ها، و مطالب و عناصر علمی است که مشخصا بر مغز انسان و تابوی آن در میان جوامع متمرکز شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، این نمایشگاه در کنار اهمیتی که برای بسیاری از دانشمندان و متخصصان داشته است مورد هجوم انتقادات شدید افرادی قرار گرفته که باور دارند به نمایش گذاشتن نسوج بدن انسان در ملأ عام کاری اشتباه است.

در بخش انسانی این نمایشگاه از برشهایی از مغز انسان استفاده شده است که در آزمایش‌های پیشین آسیب شناسی مغزی در آزمایشگاه‌ها مورد استفاده قرار گرفته بودند. این نسوج نه تنها به منظور نمایش شکل واقعی مغز و تاثیر بیماری‌ها بر روی آن در معرض دید قرار گرفته‌اند بلکه منشا برخی از آثار هنری موجود در نمایشگاه نیز به شمار می‌روند

تقویت کننده نیروی جنسی و آرامش دهنده قلب و اعصاب


پسته درخت دوپایه ای است که ارتفاع آن به حدود پنج متر می رسد و بحالت خودرو در ایران و افغانستان
می روید .
برگهای درخت پسته متناوب و مرکب از 2 یا 3 برگچه نوک تیز با یک برگچه انتهایی است وبرنگ سبز روشن می باشد . گلهای آن خوشه ای است گل نر آن فاقد گلبرگ است .
خواص داروئی:
خواص مغز پسته
مغز پسته از نظر طب قدیم ایران گرم و خشک است .
1)
مغز پسته بعلت داشتن آهن خون ساز است و آنهائیکه مبتلا به کم خونی هستند باید حتما روزانه مقدایر پسته بخورند .
2)
خوردن پسته نیروی جنسی را تقویت می کند .
3)
مغز و ذهن را تقویت می کند .
4)
برای آرامش قلب و آرام کردن اعصاب مفید است .
5)
برای باز کردن مجاری کبد مصرف پسته توصیه می شود .
6)
پسته معده را تقویت می کند .
7)
برای تسکین سرفه مفید است .
8)
اسهال معمولی و اسهال خونی را درمان می کند .
9)
جوشانده پوست درخت پسته برای برطرف کردن خارش اعضای تناسلی زنان مفید است .
10)
جوشانده پوست و برگ درخت پسته برای رفع درد و خارش مقعد مفید است

خواص شفابخش موز


موز یکی از قدیمی ترین گیاهان کشت شده در دنیا بوده و احتمالاً از یک گونه وحشی مشتق شده است. در واقع موز یک گیاه شبه درخت است که می تواند به ارتفاع 9 متر هم برسد. در کتاب های طب سنتی با نام های «موز» و «طلح» آمده است. انواع آن را به انگلیسی Banana و Plantain گویند. گیاه آن از خانواده Musaceae
می باشد.

مشخصات:

گیاه موز از گیاهان چند ساله علفی بزرگ است که شبیه درختچه می باشد، ولی ساقه های آن علفی است. برگ های آن بزرگ و به طول چند متر است که قسمت تحتانی آنها لوله شده و داخل یکدیگر پیچیده و تشکیل یک نوع ساقه کلفت را می دهند که در حقیقت دنباله تحتانی برگ های آن به هم پیچیده است. عرض برگ ها، 30 تا 50 سانتی متر می باشد و رنگ آنها سبز روشن است. برگ ها به طور گروهی در انتهای تنه برگی گیاه، چتر می زنند و گل آذین گیاه از بین برگ ها ظاهر می شود و میوه آن به شکل خوشه فشرده متشکل از دهها موز در می آید.

دانستنیهای جالب در مورد بدن انسان


1-فاصله بین مچ دست تا ارنج برابر با طول کف پا است .
2- قلب شما روزی ۱۰۱۰۰۰ بار میتپد.
3-دهان شما روزی یک لیتر بزاق تولید میکند .
4-به طور متوسط هر انسان میتواند یک دقیقه نفس خود را حبس کند رکورد این ماده در جهان ۷.۵ دقیقه است.
5-به طور موسط شما روزی ۵۰۰۰ کلمه صحبت میکنید که ۸۰٪ ان با خودتان است !

غذای مغز و درمان بی‌خوابی



آیا می دانید از چه خوراکی به عنوان غذای مغز و بی خوابی یاد می شود؟

گردو غذای مغز و درمان بی‌خوابی است
گردو در عین حال حاوی نوعی اسید آمینه به نام ال - آرمبینین است كه به جریان بهتر خون در عروق كمك می‌كند.

گردو نه تنها خوشمزه است بلكه برای سلامت قلب و پوست بسیار مفید و پرفایده است.

آشنایی با برخی انواع رژیم های غذایی معتبر در جهان



آدمها معمولا از وضعی که دارند راضی نیستند. کسی که چاق است دوست دارد لاغر باشد و کسی که لاغر است ، تمام سعی خود را می کند که چاق شود.البته در دنیای ماشینی و بی تحرک امروزی که آدمها حتی حاضر نیستند دو قدم پیاده راه بروند، مشکل اصلی ، چاقی است و البته متاسفانه آدمهای چاق دوست دارند با کوتاه ترین راه به هدف خود برسند؛ قرصهای لاغری ، داروهای گیاهی ، توصیه های غیرعلمی اطرافیان و...ولی باید بگوییم که این راهش نیست. از نظر علمی رژیمهای غذایی خاصی وجود دارد که باتوجه به وضعیت هر فرد، از سوی متخصص تغذیه ، توصیه می شود.

بخورید ، بخوابید ، لاغر شوید!


با وجود آن که سوخت و ساز بدن به طور طبیعی در هر دهه ، بعد از 40 سالگی بین 2 تا 5 درصد کاهش می یابد اما راههای بسیاری برای افزایش روند سوخت و ساز در بدن در هر سن و شرایطی وجود دارد.

به طور کلی مطالعات زیادی نشان می دهند که حرکات ورزشی به عنوان مثال در تمرینات ایروبیک ، دویدن ، پیاده روی سریع ، شنا، دوچرخه سواری و... برای 4 تا 5 نوبت در هفته باعث افزایش هرچه بیشتر سوخت و ساز بدن می شود.

10 روش ساده و عملی برای تقویت فوری انرژی

1- نوشیدن آب
کمبود آب در بدن ایجاد خستگی می کند. پس برای اینکه سرحال بمانید سعی کنید آب بدنتان را حفظ کنید. شاید کافئین انرژی شما را بازگرداند اما مطمئناً دوست ندارید مرتب از آن استفاده کنید. ممکن است نوشیدنی های انرژی زا و قهوه بتوانند با تحریک هورمونها موقتاً انرژی شما را افزایش دهند اما به محض اینکه اثر آن از بین برود، خستگی، شما را از پا درمی آورد. روز خود را با نوشیدن یک لیوان آب آغاز کنید. بعد در طول روز یک فنجان قهوه بنوشید و دوباره به سراغ آب بروید.

یکی از بهترین متون موفقیتی که دریافت می کنید...


این متن توسط مؤسسه ی آنتونی رابینز برای موفقیت شما تهیه شده است و تا بحال 10 بار در سرتاسر جهان ارسال گردیده است و بدون شک یکی از بهترین متون موفقیتی است که دریافت می کنید.

به مردم بیش از آنچه انتظار دارند بدهید و این کار را با شادمانی انجام دهید.
با مرد یا زنی ازدواج کنید که عاشق صحبت کردن با او هستید. برای اینکه وقتی پیرتر می شوید، مهارت های مکالمه ای مثل دیگر مهارت ها خیلی مهم می شوند.

چهارمین نشانه سکته نیز مشخص شد



متاسفانه نا آگاهی افراد می تواند منجر به فاجعه ای جبران ناپذیر شود. سکته می تواند باعث مرگ یا آسیب مغزی فرد گردد و این در حالیست که اطرافیان شخص حتی متوجه علایم سکته نشده اند.

چهارمین نشانه سکته نیز مشخص شد: زبان

هیچ گاه این سه حرف را فراموش نکنید: لحد

گاهی حمله منجر به فوت افراد نمی شود اما آنها در شرایطی بدتر از مرگ مجبور به ادامه زندگی می شوند.

آیا روغن ماهی باعث کاهش وزن می شود ؟



آیا روغن ماهی باعث کاهش وزن می شود ؟ وزن شما را کاهش می دهد یا افزایش ؟
محققان دانشگاهی در آمریكا به این نتیجه پی بردند كه استفاده از كپسول‌های روغن ماهی، باعث كاهش وزن نمی‌شود. 
به گزارش سرویس بهداشت و درمان ایسنا، دكتر «لائورا دفینا» كه یكی از محققان موسسه «كوپر» در «دالاس» در آمریكاست در مصاحبه‌ای با رسانه‌های دولتی این كشور، گفت: پیش از این مشخص شده بود كه استفاده از كپسول‌های حاوی روغن ماهی برای كاهش وزن افرادی كه به چاقی مزمن دچار هستند، موثر است، اما امروزه با توجه به تحقیقات انجام شده ما به این نتیجه پی بردیم كه استفاده از این كپسول‌ها كه بر پایه امگا 3 تهیه شده‌اند، كاهش وزن را در پی ندارد.

کلسترول همیشه هم بد نیست


روزنامه ها همواره درباره زیان رژیم های غذایی که مملو از چربی هستند، می نویسند. رژیم های غذایی که مملو از چربی هستند، موجب افزایش کلسترول و در نهایت منجر به حمله های قلبی می شوند، از این رو بیشتر مردم از خوردن تخم مرغ و گوشت گاو پرهیز می کنند، اما کلسترول همواره مضر نیست. بدن ما به آن نیاز دارد تا از عصب ها محافظت کند و سلول ها و هورمون های جدید بسازد. فقط وقتی مشکل ساز می شود که ما از غذاهایی مانند پیتزا، همبرگر، بستنی، استیک و یا هر غذایی که جزو فرآورده های حیوانی هستند، استفاده می کنیم.
 

بدترين جا براي نگهداري از قهوه


بدترين محل براي نگهداري دانه يا پودر قهوه يخچال يا فريزر است. جان مک گرگور، متخصص صنايع غذايي و استاد دانشگاه کلمسون در اين باره مي‏گويد: «هر بار که آن را از يخچال يا فريزر بيرون مي‏آوريد دماي آن تغيير مي‏کند و اين موضوع روي طعم قهوه تاثير مي‏گذارد. 
درست مثل اينکه يک فنجان قهوه را بارها و بارها بجوشانيددانه‏ها يا پودر قهوه را در قوطي‏هاي شيشه‏اي نيمه شفاف دردار ريخته و در کابينت آشپزخانه نگهداري کنيد.

فرزند چندم خانواده هستید؟این فرزند احساس تنهایی می کند!


آیا می دانید فرزند اول ، دوم یا آخر بودن تاثیر مستقیمی در احساس تنهایی ، افسردگی و ... دارد؟

فرزند اول خانواده احساس تنهایی و افسردگی می کند
یک روانپزشک با تاکید بر اینکه شخصیت پذیری کودکان به واسطه نحوه تربیت آنها شکل می گیرد تصریح کرد: حساسیت بیش از حد والدین بر فرزند اول باعث می شود او همیشه احساس تنهایی کند و در معرض افسردگی باشد.

> قرص ویا-گرا-جهت تاخیری-آقایان
قرصهاي ويگو(Vego Pills) ساخت كمپاني بروكلين ايالات متحده آمريكا - نيويورك سيتي (مخصوص مردان) بهترين نوع قرصهاي خوراكي براي مردان با سه كاربرد : قرصهاي ويگو (Vego Pills) داراي 3 كارآيي افزايش شديد و قوي شهوت و ميل ج. ن. سي و افزايش بسيار عالي مدت زمان نزديكي وانزال در مردان و نعوظ كامل و محكم و طولاني ميباشد . اين محصول استثنائي با بهره گيري از فرمول قوي پزشكي روز دنيا موجب افزايش قابل ملاحظه زمان انزال و اركتيشن (مدت زمان شق شدگي آلت) ولذت ج .ن .سي شده و موجب افزايش رضايت ج .ن. سي در شريك ج .ن. سي ميشود . محصولي 100% اصل آمريكايي , 100% تضميني و بصورت 100% پلمپ شده . ...

> قرص مگنا Rx
آیا شریک ج. ن .سی شما از سایز ا.ل.ت و قدرت ج .ن-سی شما راضی است ؟ شما بیشتر از تصورتان بدست خواهید آورد سریعتر و آسانتر با نتیجه غیر قابل باوری برای شما در سراسر جهان تا کنون هیچ دارویی مشابه +MAGNA-RX معرفی نشده و این تنها فرمول کشف شده تا کنون است که قادر است هر نوع آ.لت تناسلی را از نظر سایز ، طول و ضخامت به شکل دائمی ، سریع ، آسان ، بی خطر و بدون هرگونه مشکلی ، افزایش داده و باٍ بهبود وضعیت شق شدگی و سفتی آ.لت در حالت نعوظ و تحریک ج-ن- س-ی شود و هم زمان از انز ال زود رس جلوگیری مي كند ...

> قطره اسپانیش فلای اصل
آثار اسپانیش فلای نوع زنبوری (اصلی): روابط زناشویی بهترزندگی شادابتر، راه حلی طبیعی برای دستیابی به تعادل آمیـ.زشی ( مخصوص زوجه (افزایش بنیه و بازیافت تمایل آمیـ.زشی ؛ پرخون گردیدن بافت کلیتوریسس ؛ کاهش فواصل بین هر نزدیکی و زمان دستیابی به کلایمکس؛ تقویت قدرت اورگـ.اسم و سهل تر نمودن دستیابی به اورگـ.اسم پی در پی ؛ ایجاد توان بیشتر در زمانهای بین هر نزدیکی؛ افزایش احتمال درمان بوسیله تنظیم و تقویت کل سامانه تولید مثلی زنانه ؛ بهبود کامل خشکی مهبل و لزج نمودن مجرای وااژن بوسیله تشدید جریان خون ؛ فشردگی در حساسیت پذیری اندام تنـ.اسلی زنانه و کاهش چیرگی تجربه های منفی در حافظه جـ.نـ.سی جهت تمای ...

> کرم لارگو اصل -افزایش طول و قطر (آقایان)
طبق آمارهای کسب شده تقریبا 70 درصد از افراد در سراسر دنیا از کوچک بودن آ.ل.ت تنا-سلی خود رنج برده و احساس حقارت می کنند. کوچک بودن آ.ل.ت تنا-سلی یک مرد اثرات بسیار بدی را در زندگی و فکر او دارد و حاصلش : افسردگی ، عدم اعتماد به نفس ، خجالتی شدن ، سرخورده شدن از روابط ج.ن.س.ی و نارضایتی شریک ج.ن.س.ی او و.... خواهد بود.شاید نام این محصول برای آن دسته از افرادی که کمی در ارتباط با محصولاتی از این قبیل به جستجو و تحقیق پرداخته اند ، نا آشنا نباشد. کرم لارگو یکی از محبوب ترین و قدرتمند ترین محصولاتی است که جهت درمان مشکلات ج.ن.س.ی در آقایان مورد استفاده قرار میگیرد. ...

> کرم لارگو _ افزايش طول وقطر عضو تناسلي
کرم لارگو محصول کمپانی آلمانی Inverma بوده و بیش از 40 سال است که به عنوان یکی از برترین ، محبوب ترین و قدرتمند ترین محصولات در جهت رفع مشکلات مقاریتی آقایان مورد استفاده قرار میگیرد. کرم لارگو داراي موادي است که پس از جذب توسط پوست، گردش خون را در ناحيه مورد استعمال به شدت افزايش مي دهد. همانطور که مي دانيد عمده حجم آ لت تنا سلي مردانه توسط بافت اسفنجي شکل و خون پذير اشغال شده است. عملکرد کرم لارگو به نحوي است که با افزايش جريان خون در اين بافتها سبب تکثير سلولي و توسعه بافت مذکور شده و در نهايت نتايجي را همچون افزايش سايز عضو تنا سلي و ... را به همراه خواهد داشت ...

> ویاگرا 10 تایی اصل آمریکا
مشکلات نعوظ چیست ؟ اختلال نعو ظ عبارت است از عدم توانایی آ ل ت تنا سلی در ایجاد نعو ظ یا حفظ نعو ظ به مدت کافی جهت انجام عمل مقاربت.(بزرگ و سفت شدن آ ل ت مردان را نعو ظ میگویند.) هنگامی که مرد نعوظ برای انجام عمل ج ن س ی نداشته باشد و یا اینکه نتواند مدت زمانی کافی نعو ظ خود را حفظ کند ، به این مورد اختلالات نعو ظ یا نا توانی ج ن س ی میگویند آمار: در بین سنین ۷۰-۴۰ سالگی, در ۵۲% افراد به درجات مختلف اختلال نعو ظ وجود دارد. ۱۷% این موارد خفیف, ۲۵% متوسط و ۱۰% دیگر شدید است. با افزایش سن به خصوص موارد متوسط و شدید ۳-۲ برابر شایعتر می شوند. از عوامل مستعد کننده می توان به دیابت قندی, بیماری ...

> اسپری تاخیری دوز 125000 اورجينال كاناد
MADE IN CANADIAN Fragrance DOOZ 125000 SUPER Delay Spray اسپری تاخیری دوز 125000 (محصول اورجینال كانادا) با استفاده از این اسپری شما می توانید به اوج لذت دست پیدا کنید. این اسپری اختصاصا جهت آقایان و برای بالا بردن توان جن-سی و ارگاسم مناسب تهیه گردیده است و هیچ گونه عوارض جانبی در بر ندارد. تاریخ انقضا در زیر محصول حک گردیده است. طریقه استفاده :15 دقیقه قبل از نزدیکی از فاصله 5 سانتی متری به زیر و سر آ.لت اسپری شود . ...

> ژل زناشويي طبيعي اينتيمو
بهترين نوع ژل براي شستشو , ضدعفوني كنندگي , خوشبو كنندگي , داراي خاصيت ضد باكتريائي , داراي اثر آرام بخشي و ملين كنندگي فوق العاده , مرطوب كننده عالي و-اژ-ن , منقبض و كوچك (تنگ) كننده و-اژ-ن و دستگاه تنا سلي و ... با كيفيتي به مراتب بالاتر از ساير نمونه هاي مشابه داخلي و خارجي , با ضمانتنامه كتبي و داراي مجوز رسمي از وزارت بهداشت , درمان و آموزش پزشكي جمهوري اسلامي ايران . ***‌ ژل اينتيمو INTIMO : مخصوص خانمها بوده و داراي كاربردهاي زير ميباشد ...

> مگنا ارایکس RX
برای آنان که خود و یا شریک ج.ن.س.ی.ش.ان از سا یز و قدرت ج. ن. س .ی شما نا راضی است ؟ شما بیشتر از تصورتان بدست خواهید آورد سریعتر و آسانتر با نتیجه غیر قابل باوری برای شما در سراسر جهان تا کنون هیچ دارویی مشابه +MAGNA-RX معرفی نشده و این تنها فرمول کشف شده تا کنون است که قادر است هر نوع آ .ل .ت تناسلی را از نظر سایز ، طول و ضخامت به شکل دائمی ، سریع ، آسان ، بی خطر و بدون هرگونه مشکلی ، افزایش داده و باعٍ بهبود وضعیت شق شدگی و سفتی آ. ل. ت در حالت نعو ظ و تحریک ج .ن .س. ی شود و هم زمان از انزال زود رس جلوگیری کرده افزایش زمان مقاربت را به شما هدیه میدهد. ...

> اسپری تاخیری شارک حاوی ویتامین E
تاخیر موثر به منظور یک تحریک شهوانی طولانی اگر می خواهید برای بهبود رابطه ی جن-سی خود کاری کنید این محصول را از دست ندهید.همین الان اقدام کنید. این اسپری حساسیت آ.لت را در حین مقاربت کاهش داده و انزال را به تاخیر می اندازد. دستور العمل استفاده :5 تا 15 دقیقه قبل از آمیزش 1 تا 3 بار به آ.لت و نوک آن اسپری کنید.مقدار لازم اسپری بسته به هر فرد متفاوت است. بعد از آمیزش آ.لت را بشویید. در حجم 40 میلی لیتر ( کافی برای 150 تا 200 بار آمیزش) هشدار : در صورتی که شریک جن-سی شما به داروی بی حسی حساسیت دارد یا باردار است استفاده نشود. همچنین بر روی پوست آسیب دیده و ملتهب استفاده نشود. ترکیبات : 10% لیدوکا ...