پلی به سوی سلامتی و تناسب‌اندام بخوانید و امتحان کنید


چاقی و افزایش وزن یکی از معضلاتی است که جوانان امروز با آن دست به گریبانند و در قبال آن کاهش وزن و تناسب اندام در حد ایده آل چیزیست که بگونه ای فکر همه را بخود مشغول کرده که شاید خیلی ها آنرا قدری مشکل یا غیرممکن تلقی کنند اما در صورتی که بعنوان یک هدف صادقانه با رژیم غذایی مناسب، ورزش و از همه مهمتر رعایت نمودن نکاتی ساده همراه باشد می توان به خوبی به تناسب اندام دلخواه رسید. شاید میان‌ عناوینی که در این صفحه می‌بینید، فکر کنید دارند با شما شوخی می‌کنند! ولی حقیقت با هیچ‌کس شوخی ندارد. حقیقت این است که همین توصیه‌های ساده و حتی شاید در نگاه اول، خنده‌دار! پلی هستند به سوی سلامتی و تناسب‌اندام شما. می‌گویید نه؟ بخوانید و امتحان کنید :

 

صبح‌درمانی
افرادی که صبح‌ها و مدت‌ زمان بیشتری ورزش می‌کنند، دارای متابولیسم بالاتری هستند و کالری بیشتری می‌سوزانند.

وقت‌درمانی
وقت تلف نکنید. تنبلی، کندی و یکنواختی باعث باختن مسابقه می‌شود. بعد از اینکه کمی خود را گرم کردید، با همه توان و هرچه سریع‌تر ورزش را شروع کنید. دوچرخه‌سوارانی که با تمام قدرت و در نیم ساعت اول سریع‌تر پدال می‌زنند و در نیم ساعت دوم، آرام‌تر پدال می‌زنند، ۱۰ درصد بیشتر از آنهایی که پدال‌زدن را کند‌تر شروع می‌کنند، کالری می‌سوزانند.

گرم‌درمانی
یک گردش کوتاه با دوچرخه، درجازدن و یا کم‌ راه‌رفتن باعث افزایش تعداد ضربان قلب می‌شود و عضلات و تاندون‌ها را گرم می‌کند. این کار باعث به جریان افتادن مایعات در مفاصل می‌شود و خاصیت کششی عضلات را هم افزایش می‌دهد. در این صورت اگر بتوانید وزنه‌های سنگین را راحت‌تر و در مدت طولانی‌تری بلند کنید، کالری بیشتری از دست می‌دهید.

موسیقی‌درمانی
سعی کنید نرمش‌ها و ورزش‌های جدید را همراه با موسیقی انجام دهید. هنگام انجام ورزش‌های جدید به‌دلیل عدم آشنایی بدن با این حرکات، با دقت بیشتری به انجام این ورزش‌ها می‌پردازید. این کار باعث هماهنگی عضلات گروهی شده و بدن سخت‌تر برای انجام آنها تلاش می‌کند.

موزدرمانی
قبل از شروع ورزش‌کردن یک موز بخورید. خوردن موز به شما کمک می‌کند تا بتوانید بیشتر و مدت ‌طولانی‌تری ورزش کنید. می‌توانید سخت ورزش کنید و با این کار کالری بیشتری بسوزانید.

شن‌درمانی
با راه‌رفتن و دویدن در ساحل و بر روی شن ۲۰ تا ۵۰ درصد بیشتر از وقتی که روی سطوح صاف راه می‌روید، می‌توانید کالری بسوزانید.

قوزدرمانی
قوزکردن نه تنها باعث بدشکلی بدن می‌شود، بلکه ورزش‌کردن با حالت خمیدگی باعث می‌شود نتوانید از اثرات مفید ورزش بهره‌مند شوید. ستون فقرات از کمر شما محافظت می‌کند، کمرتان را راست نگهدارید. دست‌تان را هنگام گرفتن تردمیل صاف بگیرید تا عضلات بازو کاملا کشیده شود.

بازودرمانی
هنگام ورزش‌هایی که فقط پاهایتان درگیر است، سعی کنید بازوهایتان را نیز حرکت دهید. استفاده از اندام‌های بالایی و پایینی و درگیرشدن آنها هنگام ورزش باعث سوختن کالری بیشتری می‌شود.زمانی که دقت کافی برای ورزش کردن ندارید، سعی کنید در همان زمان کوتاه فعالیت‌هایی را انجام دهید که تمام بدن در آن شرکت کند. شنا، قایق‌رانی، اسکی و حتی پیاده‌روی باعث تحرک همه بدن می‌شود.

تمرکزدرمانی
هنگام انجام فعالیت‌های ورزشی روی عضلات بدن متمرکز شوید زیرا هنگام تمرکز روی عضلات شکم، ران‌ها و بازوها، قدرت‌تان بیشتر می‌شود و با شدت بیشتری ورزش می‌کنید، در این صورت کالری بیشتری نیز از دست می‌دهید.

قدم‌درمانی
دویدن و یا قدم‌زدن سریع در آب، نوعی فعالیت کششی عضلانی است که می‌تواند باعث سوختن ۱۷ کالری در دقیقه شود. آب ۱۲ تا ۱۵ بار مقاوم‌تر از هواست و این کار باعث از دست‌رفتن اضافه وزن خواهد شد.

حرف‌درمانی
وقتی در حال پیاده‌‌روی هستید، صحبت کنید. در صورتی که برای ۱۰ دقیقه این کار را بکنید، و این کار را ۳ بار در روز تکرار کنید، ۱۰۰ کالری در ماه می‌سوزانید.

سالاددرمانی
قبل از آغاز خوردن وعده‌های غذایی، سالاد و سبزیجات بخورید، این باعث کاهش حجم معده‌ و کم‌تر غذاخوردن می‌شود. در این صورت ۱۰ درصد کمتر در هر وعده کالری دریافت خواهید کرد.

خشکباردرمانی
دانشمندان دانشگاه هاروارد معتقدند، یک مشت کامل خشکبار (شامل گردو، بادام و پسته و…) در روز باعث از دست دادن وزن در افرادی می‌شود که دارای رژیم غذایی بدون چربی هستند.

راه‌درمانی
در صورتی که هنگام کار مجبورید، مدام بنشینید، می‌توانید به‌مدت چند دقیقه از صندلی بلند شده و حرکت بشین و پاشو را انجام دهید. به‌طور متوسط هر فرد با نشستن ۱۰۰ کالری و با بلند‌شدن ۱۴۰ کالری در ساعت می‌سوزاند.

خواب‌درمانی
خواب ناکافی باعث افزایش هورمون استرس در بدن می‌شود و افزایش هورمون استرس منجر به پرخوری و عادات بدغذایی می‌شود. خواب کم باعث عدم سوختن کربوهیدرات و چربی در بدنتان می‌شود.

پروتئین‌درمانی
مصرف بیشتر پروتئین و کربوهیدرات کم باعث می‌شود، عضلات بدن شما قوی‌تر شده و از شل‌شدن آن جلوگیری شود. پروتئین در گوشت ماهی، مرغ، تخم‌مرغ و لبنیات وجود دارد و بافت عضلانی شما را حفظ می‌کند.

لبنیات‌درمانی
یک تکه پنیر و یا یک فنجان شیر و یا ماست به بهتر شدن سوخت و ساز بدن کمک می‌کند. هنگامی که فردی در رژیم غذایی خود ۳ بار در روز ماست می‌خورد، ۵۰۰ کالری روزانه از دست می‌دهد و در طی ۱۲ هفته، ۶/۵ کیلوگرم وزن کم می‌کند.

سیب‌درمانی
با انجام ورزش منظم و یک رژیم غذایی سالم و متعادل و خوردن یک سیب قبل از شام می‌توان در عرض ۳ ماه، ۵ الی ۸ کیلوگرم وزن کم کرد.

کودک‌درمانی
بازی‌کردن با کودکان و دویدن همراه آنها و انجام فعالیت‌های جسمی می‌تواند باعث سوزاندن کالری در بدن شما شود. در هر ۲۰ دقیقه فعالیت، حدود ۱۲۰ کالری از دست خواهید داد. حتی هنگام تعویض کانال تلویزیون به جای استفاده از کنترل تلویزیون از راه دور، برخاسته و مستقیما از تلویزیون کانال آن را عوض کنید.

صبحانه‌درمانی
دانشمندان دانشگاه‌ هاروارد معتقدند، خوردن صبحانه هر روز شانس چاقی و اضافه وزن و بیماری دیابت را ۳۵ تا ۵۰ درصد کم می‌کند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

ضمن تشکر از توجه شما به این مطلب،نظرات سازنده شما در هر مطلب را صمیمانه ارج نهاده واميد داريم بتوانيم از حسن نظر شما در راستاي افزايش سطح ارائه محتوا بهره گيريم.
نظر شماقابل روئیت برای عموم خواهدبود .

> قرص ویا-گرا-جهت تاخیری-آقایان
قرصهاي ويگو(Vego Pills) ساخت كمپاني بروكلين ايالات متحده آمريكا - نيويورك سيتي (مخصوص مردان) بهترين نوع قرصهاي خوراكي براي مردان با سه كاربرد : قرصهاي ويگو (Vego Pills) داراي 3 كارآيي افزايش شديد و قوي شهوت و ميل ج. ن. سي و افزايش بسيار عالي مدت زمان نزديكي وانزال در مردان و نعوظ كامل و محكم و طولاني ميباشد . اين محصول استثنائي با بهره گيري از فرمول قوي پزشكي روز دنيا موجب افزايش قابل ملاحظه زمان انزال و اركتيشن (مدت زمان شق شدگي آلت) ولذت ج .ن .سي شده و موجب افزايش رضايت ج .ن. سي در شريك ج .ن. سي ميشود . محصولي 100% اصل آمريكايي , 100% تضميني و بصورت 100% پلمپ شده . ...

> قرص مگنا Rx
آیا شریک ج. ن .سی شما از سایز ا.ل.ت و قدرت ج .ن-سی شما راضی است ؟ شما بیشتر از تصورتان بدست خواهید آورد سریعتر و آسانتر با نتیجه غیر قابل باوری برای شما در سراسر جهان تا کنون هیچ دارویی مشابه +MAGNA-RX معرفی نشده و این تنها فرمول کشف شده تا کنون است که قادر است هر نوع آ.لت تناسلی را از نظر سایز ، طول و ضخامت به شکل دائمی ، سریع ، آسان ، بی خطر و بدون هرگونه مشکلی ، افزایش داده و باٍ بهبود وضعیت شق شدگی و سفتی آ.لت در حالت نعوظ و تحریک ج-ن- س-ی شود و هم زمان از انز ال زود رس جلوگیری مي كند ...

> قطره اسپانیش فلای اصل
آثار اسپانیش فلای نوع زنبوری (اصلی): روابط زناشویی بهترزندگی شادابتر، راه حلی طبیعی برای دستیابی به تعادل آمیـ.زشی ( مخصوص زوجه (افزایش بنیه و بازیافت تمایل آمیـ.زشی ؛ پرخون گردیدن بافت کلیتوریسس ؛ کاهش فواصل بین هر نزدیکی و زمان دستیابی به کلایمکس؛ تقویت قدرت اورگـ.اسم و سهل تر نمودن دستیابی به اورگـ.اسم پی در پی ؛ ایجاد توان بیشتر در زمانهای بین هر نزدیکی؛ افزایش احتمال درمان بوسیله تنظیم و تقویت کل سامانه تولید مثلی زنانه ؛ بهبود کامل خشکی مهبل و لزج نمودن مجرای وااژن بوسیله تشدید جریان خون ؛ فشردگی در حساسیت پذیری اندام تنـ.اسلی زنانه و کاهش چیرگی تجربه های منفی در حافظه جـ.نـ.سی جهت تمای ...

> کرم لارگو اصل -افزایش طول و قطر (آقایان)
طبق آمارهای کسب شده تقریبا 70 درصد از افراد در سراسر دنیا از کوچک بودن آ.ل.ت تنا-سلی خود رنج برده و احساس حقارت می کنند. کوچک بودن آ.ل.ت تنا-سلی یک مرد اثرات بسیار بدی را در زندگی و فکر او دارد و حاصلش : افسردگی ، عدم اعتماد به نفس ، خجالتی شدن ، سرخورده شدن از روابط ج.ن.س.ی و نارضایتی شریک ج.ن.س.ی او و.... خواهد بود.شاید نام این محصول برای آن دسته از افرادی که کمی در ارتباط با محصولاتی از این قبیل به جستجو و تحقیق پرداخته اند ، نا آشنا نباشد. کرم لارگو یکی از محبوب ترین و قدرتمند ترین محصولاتی است که جهت درمان مشکلات ج.ن.س.ی در آقایان مورد استفاده قرار میگیرد. ...

> کرم لارگو _ افزايش طول وقطر عضو تناسلي
کرم لارگو محصول کمپانی آلمانی Inverma بوده و بیش از 40 سال است که به عنوان یکی از برترین ، محبوب ترین و قدرتمند ترین محصولات در جهت رفع مشکلات مقاریتی آقایان مورد استفاده قرار میگیرد. کرم لارگو داراي موادي است که پس از جذب توسط پوست، گردش خون را در ناحيه مورد استعمال به شدت افزايش مي دهد. همانطور که مي دانيد عمده حجم آ لت تنا سلي مردانه توسط بافت اسفنجي شکل و خون پذير اشغال شده است. عملکرد کرم لارگو به نحوي است که با افزايش جريان خون در اين بافتها سبب تکثير سلولي و توسعه بافت مذکور شده و در نهايت نتايجي را همچون افزايش سايز عضو تنا سلي و ... را به همراه خواهد داشت ...

> ویاگرا 10 تایی اصل آمریکا
مشکلات نعوظ چیست ؟ اختلال نعو ظ عبارت است از عدم توانایی آ ل ت تنا سلی در ایجاد نعو ظ یا حفظ نعو ظ به مدت کافی جهت انجام عمل مقاربت.(بزرگ و سفت شدن آ ل ت مردان را نعو ظ میگویند.) هنگامی که مرد نعوظ برای انجام عمل ج ن س ی نداشته باشد و یا اینکه نتواند مدت زمانی کافی نعو ظ خود را حفظ کند ، به این مورد اختلالات نعو ظ یا نا توانی ج ن س ی میگویند آمار: در بین سنین ۷۰-۴۰ سالگی, در ۵۲% افراد به درجات مختلف اختلال نعو ظ وجود دارد. ۱۷% این موارد خفیف, ۲۵% متوسط و ۱۰% دیگر شدید است. با افزایش سن به خصوص موارد متوسط و شدید ۳-۲ برابر شایعتر می شوند. از عوامل مستعد کننده می توان به دیابت قندی, بیماری ...

> اسپری تاخیری دوز 125000 اورجينال كاناد
MADE IN CANADIAN Fragrance DOOZ 125000 SUPER Delay Spray اسپری تاخیری دوز 125000 (محصول اورجینال كانادا) با استفاده از این اسپری شما می توانید به اوج لذت دست پیدا کنید. این اسپری اختصاصا جهت آقایان و برای بالا بردن توان جن-سی و ارگاسم مناسب تهیه گردیده است و هیچ گونه عوارض جانبی در بر ندارد. تاریخ انقضا در زیر محصول حک گردیده است. طریقه استفاده :15 دقیقه قبل از نزدیکی از فاصله 5 سانتی متری به زیر و سر آ.لت اسپری شود . ...

> ژل زناشويي طبيعي اينتيمو
بهترين نوع ژل براي شستشو , ضدعفوني كنندگي , خوشبو كنندگي , داراي خاصيت ضد باكتريائي , داراي اثر آرام بخشي و ملين كنندگي فوق العاده , مرطوب كننده عالي و-اژ-ن , منقبض و كوچك (تنگ) كننده و-اژ-ن و دستگاه تنا سلي و ... با كيفيتي به مراتب بالاتر از ساير نمونه هاي مشابه داخلي و خارجي , با ضمانتنامه كتبي و داراي مجوز رسمي از وزارت بهداشت , درمان و آموزش پزشكي جمهوري اسلامي ايران . ***‌ ژل اينتيمو INTIMO : مخصوص خانمها بوده و داراي كاربردهاي زير ميباشد ...

> مگنا ارایکس RX
برای آنان که خود و یا شریک ج.ن.س.ی.ش.ان از سا یز و قدرت ج. ن. س .ی شما نا راضی است ؟ شما بیشتر از تصورتان بدست خواهید آورد سریعتر و آسانتر با نتیجه غیر قابل باوری برای شما در سراسر جهان تا کنون هیچ دارویی مشابه +MAGNA-RX معرفی نشده و این تنها فرمول کشف شده تا کنون است که قادر است هر نوع آ .ل .ت تناسلی را از نظر سایز ، طول و ضخامت به شکل دائمی ، سریع ، آسان ، بی خطر و بدون هرگونه مشکلی ، افزایش داده و باعٍ بهبود وضعیت شق شدگی و سفتی آ. ل. ت در حالت نعو ظ و تحریک ج .ن .س. ی شود و هم زمان از انزال زود رس جلوگیری کرده افزایش زمان مقاربت را به شما هدیه میدهد. ...

> اسپری تاخیری شارک حاوی ویتامین E
تاخیر موثر به منظور یک تحریک شهوانی طولانی اگر می خواهید برای بهبود رابطه ی جن-سی خود کاری کنید این محصول را از دست ندهید.همین الان اقدام کنید. این اسپری حساسیت آ.لت را در حین مقاربت کاهش داده و انزال را به تاخیر می اندازد. دستور العمل استفاده :5 تا 15 دقیقه قبل از آمیزش 1 تا 3 بار به آ.لت و نوک آن اسپری کنید.مقدار لازم اسپری بسته به هر فرد متفاوت است. بعد از آمیزش آ.لت را بشویید. در حجم 40 میلی لیتر ( کافی برای 150 تا 200 بار آمیزش) هشدار : در صورتی که شریک جن-سی شما به داروی بی حسی حساسیت دارد یا باردار است استفاده نشود. همچنین بر روی پوست آسیب دیده و ملتهب استفاده نشود. ترکیبات : 10% لیدوکا ...